dilluns, 1 d’octubre del 2012

Intel·ligències múltiples

Em sento molt identificada amb la intel·ligència musical ja que el món de la música ha estat molt present amb mi des de ben petita. Toco la bateria i el saxo i m'agrada expressar els meus sentiments mitjançant les melodies. A més, adoro cantar i assistir a concerts.

 Tina Turner-
                                                             Cantant
 
 
També em sento molt reflectida en el món cinètico-corporal perquè la meva passió és el bàsquet i en general gaudeixo practicant esport.

Michael Jordan-
                                                                      Jugador de bàsquet
 
 
La intel·ligència lingüística crec que també és el meu fort ja que durant el meu temps lliure escric i he presentat diverses obres al concurs de Sant Jordi de l'Escola Pia Calella.

William Shakespeare-
                                                          Escriptor

L'última intel·ligència la qual em sento identificada és la interpersonal. Sóc una persona que m'agrada fer activitats amb grup i compartir opinions diverses.

 Andreu Buenafuente-
                                                                 Cómic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada